یزدفردا :تعداد 200 نفر از زاگرس نشینان (کردستانی ها -چهارمحالی ها-کهکیلوییه ای ها -کرمانشاهیان-لرستانیها )مقیم یزد با حضور در ستاد مهدی کروبی در یزد حمایت قاطع خود را از وی اعلام نمودند .

به گزارش خبرنگاریزدفردا :یکی از زاگرس نشینان به خبرنگار ما گفت :در پی تغییر و تحولات به وجود آمده در تبلیبغات نامزدهای ریاست جمهوری و مناظره های صورت گرفته  طی روزهای آخر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری شاهد   تصمیم گیری های گروهی مردم  در سطح کشور هستیم  و جمع زاگرس نشینان یزد با اعتقاد کامل و اعتماد به مهدی کروبی حمایت خود را از وی اعلام نموده و در جهت معرفی نامزد اصلح  تلاش خواهیم نمود .

محمد مهدی شرافت رییس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در استان یزد  که میزبان مهمانان ستاد کروبی دریزد بود به خبرنگار ما گفت :مهدی کروبی با انتخاب معاون اول خود و ارائه برنامه های مدون جهت اداره کشور  تنها نامزدی است که با برنامه های کاملا اجرائی در صحنه حضور پیدا کرده و با نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات شاهد حضور اقشار مختلف مردم  در این ستاد بوده ایم که اکثرا با شناخت کامل  انتخاب خود را انجام داده اند .

شرافت در ادامه افزود :زاگرس نشینان که در سطح استان یزد ساکن هستند و همبستگی خوبی بین انها وجود دارد به صورت گروهی به جمع هواداران مهدی کروبی پیوسته اند .

شرافت از حضور جمع کثیری از ورزشکاران استان و دراویش  در ستاد مهدی کروبی خبر داده و گفت :حضور گسترده گروهها و افراد در ستاد مهدی کروبی همکاران ما را غافلگیر کرده و جوابگوی خیل مشتاقان نیستیم و این تغییر آراء در روزهای پایانی تبلیغات انتخابتی غیر منتظره و غیر قابل پیش بینی بود.

وی اظهار امیدواری نمود تا هواداران کاندیدهای ریاست جمهوری با رعایت اخلاق اسلامی در جهت نامزرد مورد نظر خود گام برداشته و قطعا تفاوت موج احساسی و واقعیات موجود را به خوبی تشخیص داده و با انتخاب منطقی خود ثابت خواهند نمود  که مردم با موج احساسات و تحریکهای کاذب دست به انتخاب نخواهند زد و آینده و سرنوشت خود را به دست افراد  با برنامه خواهند سپرد .

یزدفردا  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا